Assalamualaikum

" Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Tab Menu

Selasa, 8 Julai 2014

SET BERTENAGA PUASA

 
Hari ni dah 10 Ramadhan.. Alhamdulillah ...
Tahun ni saya memang bersahur dengan SET BERTENAGA PUASA dari Shaklee ni. Alhamdulillah bertenaga dan rasa cergas jer walaupun seharian bekerja dan jd "driver' anak pergi balik sekolah dan tuition...
 
Nak tahu apa produk dalam SET BERTENAGA PUASA?
 
Ia nya terdiri daripada :
 
1) ESP
2) Mealshake
30 Performance Drink
 
Gabungan ketiga-tiga minuman ini memang best. Hanya mereka yang amalkan minum bersahur dan berbuka dengan nya jer tahu apa best nya.

 ## Mealshake dan ESP mempunyai perasa vanila, gabungan 2 produk ini akan menghasilkan rasa minuman yang sangat lazat dan berkhasiat. Ia mengandungi 9 amino acids yang lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.

## Performance Drink membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Merupakan minuman kegemaran atlit (ala-ala 100 plus tapi lagi sedap). Mempunyai perasa oren, sesuai diminum begitu sahaja atau dicampur bersama Mealshake dan ESP.





Jadi, masih belum terlambat untuk anda dapatkan SET BERTENGA PUASA ni. Cepat-cepat hubungi saya ye.

Aida Jwk
013-8024147
fb : Aida Jwk
Sibu, Sarawak


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Datang Lagi.