Assalamualaikum

" Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Tab Menu

Khamis, 18 April 2013

NUTRIFERON SHAKLEE

Assalamualaikum semua pengunjung blog aidajwk...
Apa khabar.. Sory la sebab lama tak update blog.. agak busy sikit kebelakangan ni..
 
Hari ni Aidajwk nak story sikit pasal  PROMOSI APRIL.. iaitu NUTRIFERON SHAKLEE..
Nak tahu apa Nutriferon?


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan,mencegah sebarang penyakit.



*************************************************************************
NutriFeron

Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima

 # Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.
 # Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan
 # Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan        penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. 
 
# Nutriferon mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. 
 
# Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.
 
 
Apa best nya Nutriferon ni?
 
1.Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia-Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

2.Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*-Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

3.Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon-Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo.

4.Rumusan Berpaten Yang Eksklusif-NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee.Ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

5. 40 tahun kajian-Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, Dr. Yasuhiko Kojima telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi.
 
 

Nutriferon ni boleh juga di bawa ke mana sahaja. Mana tau tetiba rasa nak Demam, Selsema, Batuk , elergi or apa - apa sakit yang mudah 'singgah' dekat kita..
 
Tak perlu minum setiap hari pu... Boleh di amal seminggu sekali atau kalau demam boleh lah ambil tiap-tiap hari..
 
Nutriferon dapat menguatkan system Imun badan dalam masa 3 hari...
 
KENAPA PERLU DAPATKAN SEGERA DARI SAYA PADA BULAN INI..??
 
Ini kerana NUTRIFERON di jual dengan harga PROMOSI  pada bulan April 2013 ini..
Harap jangan ada yang terlepas peluang keemasan ini ok..
 
Hubungi saya segera...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Datang Lagi.