Assalamualaikum

" Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Tab Menu

Jumaat, 1 Februari 2013

OMEGA (HOT..!! PROMOSI FEBRUARI)



Assalamualaikum...
Nak tau apa PROMOSI SHAKLEE di bulan Februari ini..?
Ini dia OMEGA GUARD... memang sesuai lah sangat....

PROMOSI : Buy 6 FREE 1..

Sesuai utk siapa OMEGA GUARD ni..?

1) Sesuai lah sangat untuk ibu mengandung - DHA dan omega 3 sangat diperlukan oleh janin untuk perkembangan otaknya. Konsumsilah omega 3 terutama pada trimester ketiga kehamilan. Keperluan minimum omega 3 bagi ibu hamil adalah 300 mg per hari.So.. untuk ibu-ibu yang tengah mengandung tu, startlah makan Omega Guard Shaklee..minyak ikan terbaik di dunia..~mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA dll. EPA menyihatkan jantung dan sendi,DHA penting bagi perkembangan dan fungsi2 otak.3 capsules Omega guard shaklee mengandungi EPA 540mg & DHA 360mg .

2) Sesuai untuk yang mengidap SAKIT JANTUNG - Melindungi Jantung anda ~Ia embekalkan asid lemak omega -3 berpotensi ultratulen dgn spektrum penuh bergred farmaseutikal. Membantu mengurangkan risiko sakit jantung ~satu penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak omega -3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

3) Sesuai juga untuk yang ingin mengurangkan kolestrol - So mana2 yang ingin diet or control kolestrol tu.. boleh ambik omega ni.

4) Juga sesuai untuk perkembangan minda kanak-kanak.. Bagus untuk anak-anak kita yang semakin membesar dan biarkan mereka membesar sebagai JUARA.. lalalaaa...

# nanti sy akan update jika ada penambahan info ok...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Datang Lagi.