Assalamualaikum

" Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Tab Menu

Rabu, 9 Julai 2014

FOKUS


FOKUS penting dalam setiap pekerjaan atau impian....

"Lihat apa kita focus pada hari ini. Kesyukuran atau kesukaran. Ia menentukan kualiti hidup kita hari ini."

-Prof Muhaya-
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anda akan memperoleh apa pun yang menjadi fokus anda dalam kehidupan, entah itu baik atau buruk, positif atau negatif. Jadi jika selalu menumpukan fikiran dalam hal-hal yang tidak anda inginkan, anda akan terus mendapatkan lebih banyak.
 
Ubahlah fokus anda, buatlah beberapa pilihan tepat, dan putuskan untuk mengejar apa yang anda inginkan. Jika anda lebih spesifik dalam apa yang anda inginkan, lebih jelas dan yakin dalam menunjukan fokus anda, maka semakin besar usaha yang dapat diberikan untuk mencapai apa yang benar-benar anda inginkan dengan lebih cepat.
 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Datang Lagi.