Assalamualaikum

" Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Tab Menu

Isnin, 6 Januari 2014

SET KESUBURAN / HAMIL SHAKLEE

Assalamualaikum....

Hari ini nak cerita sedikit tentang Set Kesuburan iaitu set yang sangat sesuai untuk pasangan suami isteri dapatkan zuriat... kita sebagai Hamba Allah tidak salah berusaha untuk mendapat apa yang di inginkan dan selebihnya kita berdoa pada Nya..

Setakat ini, sudah 5 pasangan yang mendapatkan set kesuburan dari saya berjaya hamil... Alhamdulillah. .. ...

Jadi, untuk yang masih belum mencuba dan masih ingin usaha untuk menjadi 'mommy' & 'daddy' saya cadangkan anda try set ini...

Set ini terdiri daripada :
★ Alfalfa ( isteri )
★ GLA ( isteri )
★ VITAMIN E ( suami )
★ ZINC COMPLEX (suami )
 


 

 Cara makan suppliment ini pula saya akan consult khas untuk pelanggan saya sahaja selepas membuat pembelian. FREE RUNDINGAN...hanya dari saya Aida Jwk.

Jom kita fahami apa fungsi - fungsi setiap suppliment ini.

ALFALFA COMPLEX

Diamalkan oleh wanita, terutama bagi mereka yang rasa "sakit ketika bersama", membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

Ada juga sesetengah sumber yang mengaitkan Alfalfa bantu di dalam masalah PCOS.

♥GLA COMPLEX♥

Supplement wajib untuk wanita yang sedang mencuba untuk hamil.

Ia mampu mengawal dan mengatur ketidakstabilan hormon wanita sebagai langkah utama untuk menggalakkan kesuburan.

Ia juga mampu mengecutkan cyst dalam rahim wanita yang boleh menghalang proses kehamilan.

GLA complex membantu tubuh menghasilkan 'cecair kesuburan'. 'Cecair kesuburan' ini memberi 'ruang' untuk sperma terus hidup hingga 5 hari.

VITAMIN E

Antara keunikan Vitamin E keluaran Shaklee adalah ianya dilengkapi dengan Selenium, salah satu unsur penting untuk meningkatkan kuantiti sperma pada lelaki dan mengurangkan risiko kecacatan pada bayi.

Vitamin E sering digunakan oleh pakar kesuburan dalam kaedah rawatan IVF.

Ia merupakan sejenis antioxidant yang mampu meningkatkan kesuburan.

ZINC

Supplement yang sangat penting untuk kesuburan terutamanya buat lelaki. Ia membantu menjaga fungsi organ seksual dan penghasilan hormon testosterone.

Kekurangan zinc pada lelaki akan menjejaskan bilangan, pergerakan dan kesihatan sperma.

Zinc juga membantu meningkatkan kesuburan bagi wanita.

Ia membantu hormon oestrogen dan progesterone berfungsi dengan baik dan membantuk menghasilkan telur yang matang dan berkualiti untuk proses persenyawaan.

Aida Jwk - 0138024147


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Datang Lagi.