Assalamualaikum

" Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Tab Menu

Isnin, 4 Mei 2015

[Info Menarik Vita-Lea]

VitaLea For Children merupakan suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli.

VitaLea for Children Chewable dirumus khas bagi memenuhi keperluan 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh anak-anak.

- Sumber kalsium pembina tulang
- Baik untuk kesihatan
- Bekalan harian untuk vitamin B
- Dipenuhi dengan kebaikan tulen, VitaLea for Children Chewable adalah multivitamin kunyah disahkan HALAL untuk anak-anak.
- Ia dipenuhi dengan 19 nutrien penting dan menyediakan 100% Nilai Harian vitamin C.

VitaLea for Children Chewable kini mempunyai lebih vitamin D – 600 IU setiap hidangan, yang 150% nilai harian serta memiliki kalsium, magnesium, dan banyak lagi untuk membantu tulang sokongan yang kuat dan badan yang sihat. Dengan perisa yang enak, VitaLea for Children Chewable adalah pasti menyeronokkan.

Aida Jwk
013-8024147

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Datang Lagi.