Assalamualaikum

" Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Tab Menu

Khamis, 2 Oktober 2014

ESP BUAT SAYA JATUH CINTA

Suppliment pertama yang saya try dari Produk Shaklee ialah ESP ( Energizing Soy Protein). Faktor utama yang mendorong saya untuk mencuba ESP ialah kerana saya mempunyai masalah pembuangan yang tidak teratur serta saya mempunyai bekas-bekas serta parut jerawat yang teruk. Kadang-kadang rasa segan sebab muka 'bagai bulan' .. berlubang sana sini....
 
Jadi, saya guna khidmat pakcik 'google' untuk kaji tentang khasiat, faedah, kelebihan dan apa best nya ESP ni.. saya banyak tengok testimoni dari mereka yang dah try.
 
Alhamdulillah setelah mencuba, amal berterusan memang nampak perubahan ketara. Wajah dah tak kusam macam dulu. Parut pun dah semakin pudar. Manakala masalah pembuangan memang bersyukur sangat, teratur.
 
Tidak rugi rasa nya saya mendaftar sebagai PENGEDAR SAH SHAKLEE. Selain dapat harga 'member' saya dapat menambah pendapatan kami sekeluarga. Di samping itu juga, kesihatan kami sekeluarga terpelihara...
 
Jadi untuk makluman anda semua, BULAN OKTOBER 2014 ini ada PROMOSI hebat untuk mereka yang bergelar pengedar.
 
BUY 6 FREE 1 ESP
FREE MEMBERSHIP
DAPAT 5% BONUS BERUPA DUIT
 
untung la kan jadi pengedar sah.
 
Di antara info tentang ESP ialah :

Membekalkan tenaga berpanjangan dengan kebaikan protein berkualiti tinggi daripada tumbuhan

Kod Produk:11003 (850g)
 
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang lengkap, iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh.
Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol.
Shaklee ESP:
  • Menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada Nilai Harian kalsium, serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat membantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus*
  • Protein soya bukan GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP), di mana proses penanaman hingga pemprosesan kacang soya dipantau dengan teliti dan dilakukan dalam keadaan terkawal
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
Di antara lain Khasiat / kelebihan  ESP ialah :
 
- Ianya sangat bagus untuk kesihatan serta kecantikan kulit. Kulit putih berseri, tidak kusam, pigmentasi hilang, parut pudar dan sebagainya.
 
- ESP membantu anda kenyang dan ianya sangat sesuai di jadikan hidangan/sarapan pantas. Sangat bagus untuk mengekalkan kelangsingan dan untuk mereka yang ingin turunkan berat badan.
 
- ESP juga sesuai untuk pelajar dan pekerja yang sentiasa memerlukan tenaga.
 
- ESP bagus di amal oleh wanita yang hamil, berpantang serta menyusukan anak.
 
- ESP juga di galakan untuk warga emas. Bagus untuk tenaga mereka, melambatkan menopaus serta untuk kesihatan keseluruhan dalaman dan luaran.
 
- ESP juga boleh di amalkan oleh kaum ADAM.
 
dan banyak lagi khasiat serta kelebihan ESP.
 
Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk ini, saya alau-alukan anda hubungi saya di talian 013-8024147 ( CALL/ SMS/ Whatsapp).
 
Sekian dulu perkongsian dari saya untuk kali ini.
Assalamualaikum..
 
 

3 ulasan:

  1. Dah lama gak sy x minum ESP.. dah promo ni nak minum balik la...

    BalasPadam
  2. Minuman wajib setiap pagi ialah esp.hihi.best sgt.jemputlah lwt blog husna ye supplimentcenter.blogspot.com

    BalasPadam

Terima Kasih...Datang Lagi.